معرفی پروژه LabApp

سلام دوباره به دوستان عزیز ( به روش وبلاگ نویسی قدیمی)
می خوام در مورد یک فعالیت جانبی خودم صحبت کنم، من پروژه ای به نام LABAPP دارم که هر برنامه ای در رابطه با پزشکی-آزمایشگاهی نیاز باشه بصورت رایگان مینویسم و منتشر میکنم، حتی شده که بصورت اسکریپت باشه که یک کار را راحت تر انجام بدیم.
این پست برای معرفی LabApp است
تا این تاریخ برنامه های زیادی منتشر کردم که تعداد در زیر معرفی می کنم(البته تعدادی در قسمت صفحات همین وبلاگ هست)

برنامه Corrected WBC calculator ver. 1.0.0
برنامه محاسبه WBC اصلاح شده

لینک دانلود

برنامه ROMAINDEX ورژن ۱٫۰٫۰
برای محاسبه Roma در آزمایشگاه های پاتولوژی برنامه ای مورد نیاز بود که این برنامه را نوشتم و شما نیز دانلود کنید و امتحان کنید و بررسی کنید و مشکلات و پیشنهاد های خودتون را برایم بفرستین .

لینک دانلود

برنامه LDL Calculator Ver 1.0.0
برنامه محاسبه LDL Cholesterol

لینک دانلود

 

برنامه آزمایشگاهی محاسبه GFR
rate ( نرخ فیلتراسیون گلومرولی ) که به اختصار GFR نیز نامیده می شود یک معیار اندازه گیری برای مشخص کردن میزان خون در حال عبور از کلیه ها در هر دقیقه است و با توجه به بالا و یا پایین بودن آن میتوان به میزان سلامت کلیه ها ی هر شخص پی برد . اگر GFR شما مقدار بسیار پایین و کمی باشد ، این بدین معناست که کلیه هایتان به درستی عمل نکرده و بدن شما مقداری از سموم را در درون خود نگه می دارد . برنامه آزمایشگاهی محاسبه GFR برای گوشی های اندروید

لینک دانلود

لینک دانلود از مای کیت

برنامه آزمایشگاهی محاسبه GFR

برای محاسبه GFR در آزمایشگاه های پاتولوژی برنامه ای مورد نیاز بود که این برنامه را نوشتم و شما نیز دانلود کنید و امتحان کنید و بررسی کنید و مشکلات و پیشنهاد های خودتون را برایم بفرستین .

لینک دانلود

 

البته برنامه های دیگه ای هم هستند که فعلا آپلود نکردم ، و درصورتی که کسی احتیاج داشته باشه و ایمیل بدند براشون ارسال میکنم

البته یک قسمت هم دارم به عتوان یک قهوه من رو مهمون کن ، که اگر کسی خواست می تونه مبلغی رو بعنوان مهمون کردن قهوه برام پرداخت کنه .

موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.