رویداد اصول فریلنسینگ

سلام ، فردا  نخستین همایش فریلنسینگ موفق در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود ، خیلی دیر شد که بخوام در موردشون پستی بنویسم ،اما یک توضیح کوتاه می نویسم ، و اگر بعد از همایش شد براتون باز در موردش می نویسم .

اول از همه یک توضیح در مورد این همایش :

همایش فریلند شامل سخنرانی، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول فریلنسینگ و پنل گفت و گو درباره مزایا و مشکلات رایج فریلنسرها می‌شود. از افراد باتجربه‌ای برای سخنرانی در همایش دعوت شده که می‌توانید در سایت رویداد به آدرس freelanday.ir با آن‌ها بیشتر آشنا شوید. در کنار همایش، نمایشگاهی نیز با حضور تعدادی از استارتاپ‌ها از جمله زرین‌پال، فرانش و اتباکس برگزار می‌شود تا افراد علاقه‌مند به فریلنسینگ بتوانند مهارت‌ها و امکانات مورد نیاز خود را از آن‌ها دریافت کنند.

 

البته الان دیگه برای ثبت نام خیلی دیر شده ، اما شما می تونید با مراجعه به سایت این همایش ، به صورت زنده همایش را ببینید ، در ضمن سایت بسیار کاملی است ، و چیزی که برام جلب توجه کرد ، این بود که در این سایت علاوه بر معرفی همایش و سخنرانها ، یک کار بسیار جالب انجام دادن و اون معرفی هتل هایی برای اقامت مسافران شرکت کننده در همایش است که تخفیف هم دارند ، و همچنین معرفی رستوران های گیلان ، و جاذبه های گردشگری گیلان ، اینکارشون بسیار بسیار عالی بود.

نخستین همایش فریلنسینگ موفق

باز هم تشکر می کنم از تیم پونیشا ، و باقی دوستانی که در این راستا کمک کردند.

سایت همایش

صفحه اینستاگرام همایش

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.