بازی خاطره انگیز و دوست داشتنی Tetris

سلام ، امروز به صورت کاملا اتفاقی با پست دیجیاتو در مورد پر فروشترین بازی های ویدیویی روبرو شدم  ، جالب بود برام که فکر هم نمی کردم که یکی از بازی های مورد علاقه من یعنی Tetris پرفروشترین باشه . به همین علت و به پاس سرگرم کردن من در دوران کودکی ، نوجوانی ، جوانی ، …. و حتی هم اکنون این پست را در موردش نوشتم ،

به نقل از دیجیاتو :

شاید باور کردنی نباشد اما بازی Tetris، که احتمالا همه ما از آن ساعت ها خاطره داریم، با اختلافی نجومی نسبت به ماینکرفت که دومین بازی پر فروش تاریخ است، در جایگاه اول ایستاده.

این بازی پر از خاطرست برای کسایی که از اولین روزهای شروع شیوع بازی های ویدیویی پای کامپیوترهاشون بودند ، ناگفته نمونه که بازی های زیادی بودند که اون زمانها اسباب سرگرمی ما رو فراهم می کردند مثل : Pac-Man , Sonic , Prince 1 , 2 , 3 , Cat , Mario , ….. و از این ها قدیمیتربازی اولیه آتاری یا کمودور ها بود به نام Pong (پینگ پونگ).

 

در مورد بازی Tetris ب نقل از ویندوز ایران :

در این بازی شما باید خانه های همرنگ را به نحوی کنار یک دیگر بچینید که یک خط به یک رنگ شود و آن خط حذف می شود و شما امتیاز می گیرید . هر چه تعداد بلوک های حذف شده بیشتر باشد، شما امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.شما می توانید این بازی را همراه دوستانتان نیز بازی کنید،

البته نا گفته نمونه که این بازی الان برای موبایل هم هست ، و بعد از مدتی که از انتشار ورژن اولیه بازی گذشت برای کنسول های  گیم دستی مثل Game Boy , Nintendo , … و موبایل های اولیه نیز منتشر شد.

امیدوارم شما هم مثل من از یادآوری خاطرات بازی های اون روزها لذت برده باشین .

 

از این لینک می توانید بازی Tetris را دانلود کنید :

لینک دانلود

 

چند عکس خاطره انگیز از بازی ها :

 

 

Alley Cat
Alley Cat
Prince of Persia
Prince of Persia
Adventures of Captain Comic
Adventures of Captain Comic

 

Prince of Persia
Prince of Persia

 

Super Mario Bros
Super Mario Bros

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.